RSS 2.0

sökt 2 jobb

idag vaknade jag av att elicia ropade mamma...
när jag kom in till henne så hade hon tagit av sig pyjamas tröjan :)
hon fick frukost och sedan så gjorde vi oss klara för att gå till dagis...

när vi kom dit så kollade hennes fröken som jag träffat på stan igår på hennes ögon och konstaterade att hon inte hade ögoninflammation... så jag knallade iväg till mitt möte på ingeus...
mötet på ingeus gick bra och har sökt 2 jobb som lagerarbetare idag :)

ska även söka till en butik.

nu sitter jag hemma hos markussons och sitter vid datorn... :P

bjuder inte på några bilder nu... eftersom jag inte har några på datorn :P


Kommentarer
Postat av: guevacci

skönt :) hehe ja exakt så det är okej ^^

2010-11-02 @ 15:18:56
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: helen

gud det känns som man int gör annat än att söka jobb!

2010-11-02 @ 21:47:43
URL: http://skellefteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback