RSS 2.0

thomasgymnasiet

idag vaknade jag vid halv 9... elicia sov fortfarande, men det är ju för att han hade en hemsk natt och inte kunde sova ordentligt... så jag ringde till dagis och meddelade att hon fick vara hemma...

sedan gick jag förbi ingeus och hade möte... funkade riktigt bra fast elicia var med :)
förbi hem sen och sedan gick vi till thomasgymnasiet för att träffa några gamla lärare.
birgit persson som jag hade på iv-bas och elisabeth olow som jag hade på iv-teori.
ska göra ett nytt besök där senare så jag kan träffa mina gamla lärare från barn och fritid.

nu sitter vi hemma hos markussons just för att jag ska kunna använda en dator och la även över alla bilder från mobilen och kameran till mitt externa minne :P

fan måste få igång min dator snart så jag kan börja söka jobb och sånt på allvar och börja blogga oftare...


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

va bra :) jodå det är braa :)

2010-11-22 @ 14:43:54
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback