RSS 2.0

torsdag-fredag-lördag

torsdag:
var hos minna hela eftermiddagen efter att elicia blivit hämtad... gick hem vid halv 8 och jag som skulle kolla på halv 8 hos mig... nåväl... det sket sig... :P haha
kollade i varje fall på vampire diaries och jag blev ju mättligt nyfiken för nästa avsnitt... åh, jag älskar denna serie :) <3

efter det blev det badkaret i 1 timme ungefär... det var riktigt nice att bara ligga ner och softa i det varma vattnet... sedan blev det filmen step up och den gillade jag starkt... lånad av markussons så jag kommer garanterat att köpa den... :)

sedan så blev det sängen med boken varför gråter inte emma?? läste halva boken och insåg att kl var halv 4 på morgonen när jag la ifrån mig boken... reagerade på det för att strängnästidningen och deras andra tidning evelina kom... den brukar komma den tiden...


fredag:
vaknade runt 10 halv 11 kanske och låg kvar i sängen 1 timme och fortsatte läsa.. sedan blev det upp ur sängen, in i duschen för att tvätta håret vilket jag inte gjorde när jag badade... :P men men sedan göra sig klar och gå ner på stan... knallade upp till minna och sedan var jag där resten av dagen... gick ut på krogen och var där några timmar och dansade, snacka med folk och kollar ni i http://malinewelinaa.blogg.se så kommer ni se bilder från kvällen... jag vet dock inte när... :P
somnade vid halv 6 på morgonen


lördag:
vaknade vid halv 10 men låg kvar i sängen en stund och sedan upp och in i duschen :P riktigt nice!!!
sedan knallade jag iväg till markussons och om 30 minuter ska jag till matpiraten för att hämta elicia :)
jag har saknat henne men samtidigt har det varit riktigt nice med lite egen tid :) som jag helt klart spenderat på rätt sätt :)


skruttan <3333

Kommentarer
Postat av: Lindberg - en av dom få killarna som bloggar

jaa det va kanon, hoppas din dag också har varit bra :)

2010-11-13 @ 17:17:46
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback