RSS 2.0

3 timmar

nu har jag varit vaken i 3 timmar och tro det eller ej, elicia sov fortfarande när jag gick upp... annars brukar det vara hon som väcker mig... men inte idag... lät henne sova och hon vaknade vid 7... så fixade lite innan hon vaknade... blev frukost och nu sitter hon och äter upp resten av sin kexchoklad som hon fick igår... :) och kollar på film...

jag vet inte själv vad jag ska göra idag... men det märker vi väl...

får helt enkelt se hur denna dagen slutar för den började ganska udda :P
bjuder på en bild som är tagen för länge sen av elicia som somnat hos kusin Monica




Kommentarer
Postat av: Zara

Jag får tacka för gratulationen på min 18-års dag :)

2010-10-03 @ 10:13:49
URL: http://baraenblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback