RSS 2.0

aktiviteter hela dagen :P

ursäkta dröjsmålet med bloggandet idag..
har faktiskt haft fullt upp...

lämnade elicia på dagis vid 9 tiden... på väg ner till stan så mötte jag gunilla (malin & monicas faster) och vi stod och snackade ett tag... sedan så blev det att jag följde med henne till eda (malin & monicas farmor) blev en trevlig fika där med kaffe och fikabröd... satt där i säkert 1½ timme och sedan så gick jag och mötte minna som skulle till tandläkaren...
sedan följde med henne ner till stan stack förbi af som självklart 11.50 skulle gå på lunch... fan 10 min kvar innan lunchen börjar... patetiskt...
nåväl upp till minna och sedan ner till stan igen för att hon ville ha sällskap för att handla lite... sedan upp och ta en snabb kaffe och sedan till af igen... fick mitt jävla papper... och sedan upp för att hämta elicia...

knallade sedan hem till markussons idag igen... :)
alltid lika trevligt... marcus var hemma (sjuk) malin och fia var också där... vid 16.30 tiden kom monica hem och senare kenneth...
då hade jag faktiskt diskat lite och bara umgåtts...
jag och monica hjälptes åt med maten som blev potatismos och fiskpinnar med remoladsås... riktigt mumsigt... och sedan skulle monica iväg och träffa lina och då passade jag på att gå hemåt... kl var ju ändå 19 så elicia skulle ju hem å sova... dock somnade hon i vagnen och har inte somnat om ännu..

men det kommer väl...

så var det de där med bilderna jag lovade er att lägga in idag... skickar upp bilderna senare... är dundertrött och ska försöka få lillsnutt och sova...

kan bjuda på någon annan bild :P


Malin och elicia igår :)


Marcus, fia och elicia idag :)

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Ja hihi puss ;) <3

2010-10-18 @ 21:27:57
URL: http://morgans.nu
Postat av: liindblaads

haha de va dentaworks :D

2010-10-18 @ 22:12:19
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i Dagens blogg hos mig :)

Jag kommer dra en vinnare lite innan tolvslaget :)

checka bloggen då :)



önskar dig en fin kväll med :)



//liindblaads

2010-10-18 @ 22:32:51
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Harriet Kyolaba

Hej vännen...jovisst hoppas man att det går bra sen när man får svar ang Leons Röntga:) Gud vad söt din dotter är:) hihihi Ge henne en kram från oss....Sovgott:)

2010-10-18 @ 23:16:27
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Harriet Kyolaba

Önskar er en underbar dag vännen:) Idag blir det nog lite lugnt här hemma...he he he kanske en sväng på stan..Ville bara kika in och säga HEJ;=)

2010-10-19 @ 12:39:37
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback