RSS 2.0

blev en promenad

nu har jag och Elicia precis kommit hem från en promenad... vi var ner till stan en sväng och kollade lite... träffade Maria och stod och pratade med henne... hon tyckte att vi + markusson/andersson skulle ta och fixa en taco kväll och bara sitta och snacka... det tyckte jag lät som en jättebra idé så ska kolla lite med barna markusson vad dom tycker om det...

när vi nu kom hem så hängde mitt paket från hm på dörren... såååå nice...
men ni vet ju redan vad det är :) har ju lagt in bilder på det längre ner :)


sedan till denna patetiska människa som FORTFARANDE använder mitt namn och min bloggadress... skriv in din mail om du inte har en egen blogg...

fortfarande så handlade det inte om att inte orka gå upp med henne... när hon väl hade ätit sin frukost så kom hon och la sig hos mig en stund...
men fortfarande så skriver jag inte ner varje sekund i bloggen... jag skriver ner kortfattat... då är det väl bättre att fråga och inte bara hoppa på som du gör!!!

Kommentarer
Postat av: Issa

sv: TAck! :D jodå de gör de, har mentorstid, så vi fördriver bara tiden lite! :D

2010-10-11 @ 13:53:17
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback