RSS 2.0

dagens första inlägg

som ni ser har jag inte hunnit blogga något idag... varken i morse eller under dagen...

men kan nog förklara det väldigt enkelt...
vaknade kollade på kl. 07.20 fick panik då jag brukar gå hemifrån kl 07.45 ungefär... panik artat upp ur sängen... elicia sov... gjorde mackor och fixade fram kläder till henne och till mig...
väckte henne och klädde på mig själv... gav henne en macka och började klä på henne... sedan ner i vagnen typ för att gå... ner förbi stan och möta upp Minna med barn och sedan upp till dagis... vi kom i rätt tid för det :)

ner till Minna och hjälpa henne med lite saker och sedan ner på stan för att kolla lite...
senare upp till dagis igen...

när kom ner till stan igen så träffade jag och Elicia Monica och umgicks med henne lite...
sedan gick vi ner till karusellerna som är här i helgen... det är ju strängnäs stormarknad... eller jag säger strängnäs höstmarknad... så det kommer komma lite bilder på hoppborgarna som finns i år nu... :)



blev även att gå förbi elicia and på vägen hem :P haha


Kommentarer
Postat av: liindblaads

så sant så !

2010-10-08 @ 19:01:08
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback