RSS 2.0

dagens uppgifter

idag hade jag som jag skrev i tidgare inlägget bråttom... var stressad som sjutton :P

nåväl, var förbi stan och hämtade upp minna och barna och knallade upp till dagis...
sedan iväg till ingeus... fan vad kallt det var... jag lämnade in ett papper som skulle in och minna var på sitt möte hon skulle på...
träffade fredrik och hk där och det var lite nice att snacka lite skit... hk hade jag inte sett på sjukt länge...

sedan ner till minna och bara slappa då jag har så fruktansvärt ont i ryggen, huvet och halsen...
skönt att elicia e ledig från dagis imorn så vi kan ta det lugnt och slipper gå ut i kylan...

var sedan upp till dagis och hämtade barna, jag var in på lidl och köpte blöjor till elicia och sedan hem...
vi har nu ätit lite mellis :)

nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska laga mat och sedan inta soffläge med en film tillsammans med elicia :)

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback