RSS 2.0

Från dagis till Monica

när jag var på väg och hämta elicia så skickade jag mess till monica och kollade vad hon gjorde... hon var hemma och eftersom det är så nära mellan henne och dagis så tänkte att jag kunde gå dit för det var väldigt länge sedan...
elicia kramade sina fröknar innan vi gick... skönt att hon trivs så bra på dagis... :)

vi åt en varsin macka och snackade lite och nu sitter jag vid familjens dator och gör ett inlägg... :)

elicia leker med ett par solglasögon och kollar på barnkanalen :P

senare vet jag inte vad som händer men det får ni ju veta senare :P

hejsvejs så länge...

Kommentarer
Postat av: frida sjöholm

Gå gärna in och svara på dagens fråga i min blogg. Kram

2010-10-05 @ 15:01:13
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback