RSS 2.0

Godmorgon

som ni säkert märkt så blev det inte så mycket uppdatering igår... men det finns en förklaring på det... :)

jag var ju med Robban och vi hade det såå mysigt igår.. 

jag gick hemifrån vid 18 tiden för att elicia för det mesta vill gå och då tar allt mycket länge tid... vilket det naturligt vis gjorde igår... hon träffade på en stor schäfer som hon skulle hälsa på... tur att den hunden var barnkär och hon fick många pussar :) sen ville hon inte fortsätta gå... hon ville stanna kvar hos hunden :) min hundkära unge :)
knallade ner på stan och väntade men tror jag kunde ha gått senare efter som Robban inte kom med tåget förrän 19.40 :P

vi möttes vid tågstationen och knallade ner på stan för att handla något vi skulle äta...
vi bestämde oss för kycklig och potatissallad... går fort och det är gott... 

hade förberett med att ställa fram ljus på bordet och när vi kom hem så badade elicia och sedan fick hon gå och sova... hon fick förståss lite kyckling att äta innan :) sedan tandborstning och hon somnade direkt... 

vi käkade och kollade på film... kärlek 3000 och sedan säg att du älskar mig... men vi bröt i den andra filmen för som jag hade sagt tidigare så var den inte min typ av film... 

kan säga att vi hade en underbar 2 månaders kväll med mycket mys <3

Kommentarer
Postat av: Neha

TAck=)

2010-10-14 @ 09:31:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kyckling som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 23:32:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback