RSS 2.0

härlig morgon

som ni alla vet vid det här laget är ju att jag har ett litet troll som verkligen vägrar sova länge på morgonen...
hon väckte mig första gången 05.40, men det visade sig att hon bara ville byta blöja för den hon hade inte dög längre... så bytte den och sedan så somnade hon om... hon sov till halv 8 sen... det var lite rimligare eftersom det ändå är lördag...

hon fick yoghurt som hon brukar vilja ha och sedan så ville jag ut på promenad till macken för att köpa mjölk...
det kanske e dyrt men palla gå ner till stan för att köpa 1 liter mjölk och sedan hem för att jag ska kunna äta frukost, nej, skulle inte tro det...

elicia fick även en kexchoklad... det är ju som sagt lördag och hon hade ju ätit frukost så det fick gå för sig :P

uppdaterar senare för nu ska jag dricka oboy :P


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

tack! :D jaaa, grymt nöjd

2010-10-02 @ 12:21:27
URL: http://morgans.nu
Postat av: liindblaads

Jaa men så e de ju lite faktiskt !



jag somnade med datan i knät..så vaknade jag kl 6 i morse :P med massa asom hade skrivit te mig xD

2010-10-02 @ 13:11:46
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback