RSS 2.0

Herregud!

när jag vaknade idag så hade jag 10 mess och 1 missat samtal. Allt det under natten. 8 st mess var från samma person och med samma text. Samtalet hade jag velat svara på men sätter ju som sagt min mobil på ljudlös under natten. Så nu vet ni det. Ska försöka få tag på grabben som ringde iaf. Men väntar nog ett tag till för troligen så är han bakis och sover. Vad händer annars idag. Sitter hos Ragge och Maria nu. Ska strax äta varma mackor :) Elicia har även fått bada på morgonen för hon använde frukost tallriken som hatt när hon ätit klart. :) Hehe. Har kommit på att hon har självlockigt hår. För när håret torkar så blir det lite lockar. Så sött. Nej nu ska jag återgå till mitt och faktiskt svara på ett mess jag fick precis. Mobil uppdatering senare igen.

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

hihi! det var jag som ringde (A)

2010-11-03 @ 18:24:28
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback