RSS 2.0

Liindblaads gästbloggar!

yeey jag fick förfrågan om att gästblogga här hos krissi, och självklart tackar jag ja!

Hmm tänker ni " vem är denna Liindblaads?"
Jo, jag är en kille på 17 år, driver en utav Laholms största bloggar ( laholm e inte stort haha )
Jag ligger även på mest aktiva listan på blogg.se med :)

Men nu över till Krissi!
Denna tjej kommenterade lite i min blogg och på så vis fick vi kontakt !
Jag tycker ni som läser denna blogg ska stanna kvar och läsa! Krissi har inte haft de helt lätt här i livet som hon berättade i tidigare inlägg så har stor del av hennes familj gått bort, och det är inte kul de minsta ! hon lever nu ensam med sin dotter med, sin dotter som hon verkligen älskar och gör allt för.

Alltså kortfattat, Krissie är en tjej som inte haft de så lätt här  i livet ! men har tagit sig igenom de hela och fått n underbar dotter! är inte de sjukt strongt gjort av henne ?

Så all stöd till henne :) du har en bra blogg och e super trevlig


Kommentarer
Postat av: Harriet Kyolaba

Hej vännen vad roligt att Liindblaads gästa hos dig...jag gillar honom och läsa hans blogg ofta;) Hoppas att du har haft en bra helg med din söta Prinsessa...vi har haft fullt upp och jag har haft lite magvärk (du vet hur det kan bli för oss tjejer) Kramar i massor

2010-10-11 @ 13:07:15
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback