RSS 2.0

lunch vid datorn

idag blev det en lunch här framför datorn... som bestod av jordgubbsfil och flingor :P riktigt smarrigt faktiskt... man behöver ju inte direkt ha med något socker för att få de vanliga flingorna att smaka bra... :P

har även fotat både mig och elicia lite idag...


vad diggar ni hennes frisyr? fixade mig lite och då ville hon också göra det... :)
sötnöt unge  man har :P

sedan så sov hon en stund och jag passade på att diska en del... ska låta det torka och sedan diska de som är kvar... :P snacka om att man har varit lat när man inte mått nå bra...
men det får man väl???


Kommentarer
Postat av: liindblaads

hahaa vad sööt hon va :P

2010-10-02 @ 13:32:19
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Harriet Kyolabaha

ooooh underbar BILDER på er...sååå himla söt din dotter är hehehe okay dumed såklart:)Jättekul att träffa på en Mamma som älskar att hitta på roliga saker med sitt Barn:) Är Pappan med i bilden? Jag levde nämligen ensam med min son i ca 10år och det funkade bra för han var o är mitt allt:) Nu Leva jag med Freyahs Pappa och han är den bästa PAPPA till båda våra barn:) Önskar er en underbar HELG

2010-10-02 @ 14:13:52
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback