RSS 2.0

Marknad + Tivoli

gick ner en vända till stan och träffade Monica och hon var ju sååå gullig och köpte en hund till henne... en sådan som går och skäller...

här emellan så träffade jag Robban vi gick hem till mig för elicia behövde bada... och sedan ner till stan igen... vovven ronja var med en stund... vi käkade på galaxy och sedan så stack robban hem för hunden skulle till sina rätta ägare :)
då gick jag och elicia ner till tivolit och träffade monica och lina igen
sedan blev det så att monica och elicia fick åka pariserhjulet gratis :P


sedan åkte jag och monica en karusell också...
sedan gick vi en runda och elicia fick en liten anka
hihi...
nu är vi hemma... elicia i sängen för hon är riktigt trött och jag sitter här men ska faktiskt lämna datorn och lägga mig i soffan och vänta på att Robban kommer :)

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du hittat på idag då? :)

- ASIAT

2010-10-09 @ 20:07:49
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

:D va kul med marnad! :D

2010-10-10 @ 11:49:45
URL: http://rieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback