RSS 2.0

Mysigt värre!

igår kväll blev det två filmer och mys i soffan med Robban <3

vi kollade på den osynlige och sandor slash ida...
sedan blev det sängen...

elicia väckte mig väldigt tidigt i morse av att hon tagit av sig blöjan och jag behövde garanterat byta sängkläder i henne säng och hon fick bada under tiden... sedan fick hon gå och lägga sig en stund till...
dock kunde jag inte sova något mer så fick gå upp och göra frukost åt henne... slog på en film och gick sedan och la mig i sängen igen :)

gick upp helt och hållet vid 11 tiden och vid 12 åkte hon i säng för att hon inte gjorde som jag sa och hon somnade efter en stund... jag och Robban kollade på reprisen av idol, han somnade en stund med huvet på min mage... mysigt!!!

nyss kilade han iväg för han ska ha alex ikväll... :)

om ett tag ska jag göra mat... blir en tidig middag idag och lite mysfika ikväll innan läggdags... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

- myspys!

2010-10-10 @ 17:10:06
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback