RSS 2.0

promenad och fika hos Ragge

elicia ville ut efter att vi sovit en stund... och vi gick ut i det vackra höstvädret.. :) gick bland löven och sparkade på dom... :) hihi...
man känner sig nästan som ett barn själv igen när man lär de små saker ;)

vi knallade runt lite eftersom jag lämnat barnvagnen hemma idag så började hon bli lite grinig när vi var på väg förbi ragge så knallade upp dit efter att ha messat och kollat om det gick bra... vilket det gjorde...
så elicia fick vila... men vila e nog fel ord... mange och cicci var där också... så vi spelade ett spel på datorn och elicia lekte med lastbilen och bussen...

jag drack te och ja, det var faktiskt en härlig eftermiddag...
knallade hemåt framåt 17 tiden för att elicia började bli hungrig och även jag började bli det... så vi knallade hem och jag lagade mat vilket blev ris och köttbullar.. 
låter kanske inte så gott, men det var det :)

nu ska jag fixa lite här innan elicia ska isäng...

imorn kanske det blir en roadtrip med Robban, men det märker vi imorn...
saknar dig Robban <3

Kommentarer
Postat av: liindblaads

yees :D jag döptes samtidigt som mina päron gifte sig :)

2010-10-16 @ 18:58:56
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hehehe jaa :)

vad gör du ikv ?

2010-10-16 @ 20:41:18
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback