RSS 2.0

sockerkakor

blev endast 2 sockerkakor idag... tiden blev så knapp hela tiden...

först och främst så glömde jag plånboken hemma så det var bara att lämna elicia på dagis möta upp monica och knalla hem till mig innan stan... sedan tog vi en fika på georges och satt där i säkert en timme... sedan skulle monica iväg på lunch med klasskompisarna på skolan och jag knallade upp till minna... minna och jag tog en vända på stan och kollade lite... :)

sedan upp till dagis och hämta dom... ner på stan och handla och fixa... sedan hem...
packa upp alla varor, klä av elicia ytterkläder, ge katterna mat och byta sand i lådorna helt och hållet...

nu står i varje fall 2 sockerkakor i ugnen och ska tas ut om 15-20 minuter...
sedan blir det att låta dom stå en stund och under tiden laga mat... :)
sedan blev det mys i soffan med lite sockerkaka och saft... fast det är mitt i veckan... men onsdag e ju lillördag så det måste räknas till gottigott också :P eller??


här skulle elicia smaka på smeten :P men det ville hon inte... :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt frisyr hon hade! ;D

hur kan man inte vilja ha smeten liksom, den e ju godast!

2010-10-20 @ 18:15:13
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback