RSS 2.0

tröttsamt

nu börjar jag fan tröttna på alla dessa idioter som kommenterar anonymt...

det är för fan en sak att lägga sig i sängen och vara vaken...
jag hör ju för fan med öronen vad hon gör...
samtidigt vet du inte ett skit om hur mitt boende ser ut!!! eller har du varit här??????????

SNACKA OM PATETISKT!!!

det är ju ännu mer moget att använda mitt namn och min bloggadress för att kommentera...

herregud säger jag bara... så länge hon är vaken och uppe så sover inte jag...

kan även säga så här... från och med nu kommer jag inte att försvara mig...
taskiga eller omogna frågor tas bort direkt!!!

och ni som kommenterar anonymt kan ju för fan stå för det ni säger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


NU HAR JAG LEDSNAT

Kommentarer
Postat av: madde

hållermed dig vännen.kram

2010-10-11 @ 06:26:26
Postat av: F R I D A

Håller verkligen med i det du skrivit. Förstår inte vad folk tjänar på att skriva kommentarer som är mening att såra. :(

Kramar.

2010-10-11 @ 18:52:58
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag håller med. Hatar verkligen anonyma kommentarer. Speciellt när de är taskiga.



Har du kollat ip-adressen och sett om den har kommenterat innan? Gör det om du inte har gjort det. :-)

2010-10-12 @ 17:00:42
URL: http://hsjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback