RSS 2.0

13 September = 1 månad med dig <3

var hos minna under dagen...

mötte upp malin och sejla utanför tokmunken vid 17 tiden för de skulle vara barnvakt åt elicia när jag och Robban skulle ut och äta middag och fira en månad...
gick upp till minna igen sen... vid 18 tiden knallade jag ut och mötte upp Robban och vi gick och åt middag på Adria... riktigt mysigt var det...
jag tog en kycklingsallad och robban en hamburgetallrik... kommer inte riktigt igår vad rätterna hette... men det gör det samma... det var riktigt gott i varje fall... :P

när vi ätit klart så tar robban fram ett kort och en chokladask med hjärtan... <3 så sött...
efter att vi lämnat adria så gick vi och mötte upp malin, sejla och elicia... de var i präntaren och elicia satt och åt godis ahlgrens bilar för fullt :P
hehe... måste poängtera att de vill vara barnvakt igen :) nice!!!

sedan knallade vi förbi ica och sedan hem... elicia åkte i säng efter en stund och jag och min älskling kollade på wind chill... eller jag kollade... för han somnade så sött med huvudet på min mage :) hihi...
han fick även ett kort av mig också :) många fler lär det bli... <3


Kommentarer
Postat av: madde

detta är du värd gumman.lycka till.kram

2010-09-16 @ 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback