RSS 2.0

8 år sedan du somnade in :(

idag är det exakt 8 år sedan du lämnade jordelivet för att komma till den bättre sidan och slippa lida...

jag var deprimerad igår kväll men kunde inte lista ut vad det var förrän jag kom och tänka på vad det var för datum idag...

det går inte en dag utan att jag tänker på dig...
det är jobbigt utan dig... men jag klarar det fint :)

denna dikt skrev jag och plastade in och la på din grav... många år sedan...

Mamma
det finns en anledning till allt
till att stjärnorna glittrar på den svarta himlen.
till att månen låter sitt milda ljus skölja över mig
när mörkret reser sig omkring mig
till att solen värmer mitt hjärta och låter blommorna
blomma och gräster växa.
anledningen är du!
du gör att stjärnorna glittrar
och att månen lyser
du gör att solen värmer och låter
mig hedra dig i mitt minne.

du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
jag saknar och älskar dig
glömmer dig aldrig...


Detta kortet är på mamma första gången hon gifte sig...
det var när hon gifte sig med mina systrars pappa...


Kommentarer
Postat av: Harriet Kyolaba

Wow vad vacker din Mamma var:) Jag rös till för märkte precis att vi hade det som gemensam (Att båda våra mamma gick bort för några år sen men minnen kan man aldrig släppa....Tyvärr fick inte jag bergrava min mor så än idag drömmar jag om att hon kanske finns:( Kram

2010-09-26 @ 10:27:54
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback