RSS 2.0

bilister som inte blinkar

jag har faktiskt tröttnat på bilister som inte blinkar vart de ska... eller som inte har ögonen på vägen...

jag förstår inte... stanna om ni ser något speciellt... höll på att bli påkörd för några dagar sedan pågrund av ett pucko som inte hade ögonen på vägen... men han hajjade till rätt fort sedan... men ändå...

jag kollar verkligen mig för innan jag går nu... när jag var yngre kunde jag bara knalla rakt ut i vägen... men har nog fått mig en tankeställare nu när jag har barn...

men jag dissar verkligen bilister som varken blinkar vart de ska eller som inte har ögonen på vägen!!!

var tycker ni??

Kommentarer
Postat av: liindblaads

hehe jaa :P ett par klackskor där så hade jag inte vetat vad ja skulle gjort :P

2010-09-27 @ 20:45:37
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

du har såå rätt :) <3

2010-09-27 @ 21:01:17
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback