RSS 2.0

dags för en uppdatering kanske

har varit med minna alla dagar denna vecka :)
robban kom hit och sov här måndag till tisdag... han kommer även ikväll...
igår kväll var jag över hos ragge en stund... nicke och mia kom också dit...

idag hos minna har vi möblerat om... tänka sig att det tog 1½-2 timmar det vi gjorde under tiden barna var på dagis :P när vi gör något går det undan och så är det bara :) det ska ju inte behöva ta flera timmar ;)

nya mobilen kom idag också... så nu ska jag sälja min sony ericsson vivaz telefon... den är låst på telenor i ca 7 månader till innan man kan låsa upp den, men vet ni någon som är intresserad så vill jag ha den såld för minst 2500kr...
den e knappt använd...

ne, nu ska jag göra annat...

längtar så till min babe kommer ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback