RSS 2.0

fixat en massa

tycker jag har varit riktigt flitig idag...

varit och förtidsröstat... vilket gick bra...
lämnat papprena till socialen.
postat ett brev...

sedan har jag umgåtts med monica och lina en stund...
elicia såg henne i morse och ville följa med henne till skolan... det var därför vi träffades en liten stund idag... på väg hem träffade jag Malin och Sejla på Geroge...

väl hemma blev det middag... sedan så började jag plocka en massa i köket...
har fixat så man slipper tränga sig ner på stolarna på ena sidan... mer plats :) yey...

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
elicia ligger i sängen, har gått runt och kliat sig i ögonen...

och tror bestämt att hon är allergisk mot nötter...
hon fick ett chokladhjärta i morse... hasselnötter i den... hmm, prickig blev hon under dagen...
vilket e lite tråkigt... men det kan väl växa bort under åren??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback