RSS 2.0

förkyld och hostar som satan

igår var en sådan dag också... lämnade elicia på dagis och sedan knallade jag och minna ner till henne igen...
satt och kollade lite på tv och snackade en del...

sedan gick tiden så fort som den brukar så det blev upp till dagis och då hade elicia inte ätit någon lunch, hade hostat osv... så blev lite orolig att hon skulle få vara hemma idag (torsdag)
knallade ner till minna igen och var här ett par timmar...
knallade hemåt vid halv 5 då jag märkte att elicia började bli hungrig...

dock ville hon inte ha varm mat så gav henne yoghurt och det gick ju ner... så fick hon en macka men hon åt bara halva...
hon somnade vid halv 8...

vid 10 kom robban och vi myste lite i soffan och kollade på tv tills kl blev halv 12... sedan gick vi och la oss...
elicia sov hela natten utan att vakna... :)

vaknade vid halv 7 och gick inte upp förrän 7..
robban drog iväg och elicia åt frukost och hon verkade pigg så det blev dagis idag...
knallade ner till minna och elicia fick hostmedicin av henne... för att lugna halsen lite så hon klarar av dagen... sedan är det ju helg för henne...

nu sitter jag här hos minna och gör ett blogg inlägg... har inte tagit några bilder sedan sist men har inte varit något speciellt att ta kort på...


hoppas starkt på att robban har bilen klar tills i helgen för då ska vi åka till min äldsta syster Maggan som är bonde och fika och kolla på alla djuren hon har... det kommer nog både alex och elciia att gilla... och då lovar jag att det blir bilder tagna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback