RSS 2.0

Jobbcoach

idag blev det dagis även fast jag mådde riktigt kast...
frukost och sedan iväg...

förbi hos minna och hämta upp dom... även Marika följde med och lämnade barna idag :)
dimmigt som fan var det ute i morse... såg fan inte 10 meter framför sig...

klockan 10 hade minna möte på ingeus :) så jag hängde på... och snackade lite med dom och när de var klart gick jag in på arbetsförmedlingen och fixade så jag ska börja på ingeus :) nice nice...

sedan var dagen som den brukar :)

nu e vi hemma... vi har ätit och elicia har även badat... nu ska hon snart i säng... men låter henne kolla klart på filmen hon tittar på först... :)

nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mer...

hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: madde

vad är det för ställe ingeus?? hoppas allt bra.kram

2010-09-30 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback