RSS 2.0

Lekparken

var ner till stan och mötte upp Monica och sedan så blev det en fika på geroges... som börjar bli en vana igen :)

idag blev det en bit kladdkaka och cola till mig och skruttan... eller ja, fick själv inte så mycket kladdkaka, men det är det värt huvudsaken e ju att Elicia får i sig massa gott under dagarna :)

efter det blev det att möta upp Robban och Alex... sedan gå en vända i präntaren... sen bestämde vi oss för att köpa godis men just då såg jag Karina :) min faster så stod och snackade lite med henne och sedan så gick vi för att ta ut pengar till att köpa godis...
efter godis köpet så blev det ner till lekparken och jag har faktiskt fotat lite därifrån :)

 my baby

My baby och min söta tös :)  Monica i hörnan
 Alexander :)

Min kärlek och min underbar tös igen :)

när vi varit i lekparken mer än en timme så kom vi fram till att det var bra kallt ute och Robban och alex skulle bege sig hemåt för alex skulle till sin mormor idag... så det blev stan igen och präntaren så jag kunde handla ris och tomatpure...
sedan hemåt...

har nu stått och lagat mat och det blev ris och korvstroganoff... :) nice nice...

elicia ligger och sover så maten får vänta på spisen en stund... :P

Kommentarer
Postat av: liindblaads

jaa gör de :d

så ska jag till och med ha den på mig denna gången :D

2010-09-25 @ 17:59:01
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

ohh taack så himla mycket :D

2010-09-26 @ 10:45:33
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback