RSS 2.0

Lips och kärleken

igår (eftersom jag skriver idag) så var jag ner till minna väldigt tidigt då jag var tvungen att gå ner på stan tidigt för att köpa blöjor... :P

sedan hade mitt paket från ginza kommit... vilket innehöll Lips och 2 mickar... :) fan vad nice... synd bara att jag glömt passet hemma... men framåt eftermiddagen gick jag hem och hämtade det och hämtade ut paketet... då visade det sig att minnas också hade kommit :P

jag och minna hjälptes även åt att skruva ihop 2 databord som skulle vara i jespers rum... det e klart att det går när vi gör saker :P

när jag sedan var på väg hem handlade jag och köpte även 3 röda rosor till Robban... :)
hihi...
senare kom han och han blev faktiskt riktigt glad över dom :)

blev Beck - Monstret och Gothika :) och då var kl 00.30... jag somnade direkt när han somnat... hmm, något skumt i mitt huvud att alla måste sova innan jag kan somna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback