RSS 2.0

natten var hemsk

i natt har nog varit den värsta hittills... :(

visst att jag hade min älskling här, vi kollade på två filmer innan vi gick och la oss... hmm, eller jag kollade på 2 filmer för han somnade i soffan lutandes mot mig... riktigt mysigt ändå...

men när vi väl lagt oss så började mitt hostande... låg och hostade hela natten och nu har jag ont i magen träningsvärk??

äsch, det får gå ändå om 50 minuter är det dags att röra sig med lillskruttan till dagis... ska försöka ta lite kort på allt möjligt på vägen till dagis ;) så får ni se hur vägen dit ser ut...

jag lovar att jag tog ett dagis som var väldigt nära där jag bodde förut... men nu är det genom halva stan, men elicia trivs och en morgonpromenad har väl ingen dött av ;) :P

ne... nu ska jag kolla alla som kommenterat... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback