RSS 2.0

regn - dagis - SEEGT!!!

vaknade tidigt som sjutton... kändes mysigt att Robban låg och höll om mig då :)
men vi låg kvar till 07.10 ungefär då han var tvungen att gå upp för att kila iväg till tåget...

vid halv 9 började jag och elicia knalla mot dagis... jag tog några bilder på vägen dit



lämnade av henne och sedan knallade jag ner till george och drack en underbar varm choklad :) i like :)

sedan upp till minna och fördröjde dagen där med att snacka massa, kolla tv och så...

hämtade elicia igen och tog även bilder på vägen hem från dagis






upp till minna ett par timmar till och tog faktiskt ett jättefint kort på en av hennes katter...

 
så ibland när inte Minna är hemma så kollar Crash Facebook ;)


nu e man hemma igen och katterna har fått mat, elicia fått mat och jag med såklart...
blev några kakor till efterrätt...

snart dags för mitt lilla troll att sova...
sedan ska jag sjunga lite tror jag :) hihi...

Kommentarer
Postat av: simone

men gud så sööt :D

2010-09-25 @ 12:34:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback