RSS 2.0

uppdatering igen :)

jag vet inte alls vart jag ska börja...
har haft ett par dåliga dagar...
med massa skit bara... + att jag e sjuk...
förkylning med hosta e inge vidare... + att ja har ont i magen... grrr

min sötnos var här i natt... och det var riktigt skönt, men han är svårväckt, försökte väcka honom i natt, men meningslöst, behövde honom... så det blev stilla tårar som föll ner för mina kinder utan att kunna bli tröstad...
grät mig till sömns, vilket är väldigt ovanligt att jag gör nu för tiden...

nu kommer jag inte träffa honom förrän på söndag och det känns som evigheter tills dess... suck..
men så är det iaf...

måndag var jag hos minna... igår (tisdag) var jag hemma och elicia var dålig och jag med...
idag så var vi ner till stan för att göra lite ärenden.. och sedan hamnade vi hos minna ett par timmar...

knallade hemåt när elicia började bli grinig, meningslöst att vara borta när hon blir på dåligt humör...
middagen idag blev potatismos och fiskbullar, och oj, vad elicia käkade mycket... en stoooor potion... skönt att hon äter, så imorn blir det nog dagis, får se hur hon mår imorn...

ska föresten börja ta mer kort nu, jag vet att jag sagt det tidigare, och att jag aldrig har blivit av... men så går det när man inte har en bra kamera att ta kort med... men ska försöka bättra mig på den punkten :P

nu ska jag göra en massa annat, innan det e dags för elicia och sova... ska även försöka slänga in lite på tradera... om jag orkar förståss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback