RSS 2.0

wow

idag ville jag inte gå upp ur sängen... var ju mycket varmare under täcket än att gå upp...
men upp gick jag...

elicia åt frukost och sedan var det bara att knalla iväg för att möta upp Minna och barna :)
sedan upp till dagis... lämna barna och sedan hem till minna... blev lite kaffe och sedan skulle Minna och Matti till arbetsförmedlingen så jag hängde på... Minna skulle på något möte i 1½ timme så jag fick helt enkelt umgås med Matti...
lugnt för min del... :)

hamnade sedan vid valstugorna och snackade med Therese som sitter i valstugan för miljöpartiet... hon jobbade ute på katthemmet när jag var där för några år sedan... så blev kaffe och bulle...
sedan såg jag minna så det var bara att knalla upp till henne igen :)

senare hämta barna... och ner till Minna igen... var inte där så länge idag... men nu har elicia iaf klarat av 4 dagar med Matti och idag fick han tillochmed en kram när vi skulle gå hem ... :) 

nu e vi hemma... blev pommes och korv till middag... hehe... nu ligger hon i sängen... är osäker på om hon har fått feber, men kan vara att hon varit lite ledsen och gråtit... barn blir ju varma av det...

imorn blir det att knalla förbi Minna och hämta upp Jasse... ska ta henne till dagis... :) kommer nog gå riktigt bra...

här kommer en bild på en orm som jag och minna såg på vägen till dagis när vi skulle hämta barna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback