RSS 2.0

blåmärken

Både jag och Elicia har fått sår och blåmärken efter att ha varit hundvakt.. hehe..
Elicia en bula och sår i huvet..
Jag har dock bara blåmärken på vänster arm och hand... men fan vad jobbigt det e att vara blå på handen, det ömmar satan...

Jag har absolut inget emot att vara hundvakt, men tror inte det funkar så bra med att Elicia är med. Går jag ut med honom själv är han faktiskt snäll och lugn, men när hon är med så blir han lite knäpp ju ;)

nåja, helt mörbultad känner jag mig iaf... Men det går över som jag alltid säger... :)

idag blir det en fika vid 14 tiden med Robban... Han jobbar inom bygg. och anledningen till att jag träffade honom i förrgår är för att han har jobbat med att fixa ett badrum i ett hus här i strängnäs.
så ni inte tror att det e Robban som jag träffade förra året... Han jobbar inte inom bygg.

Nej, nu ska jag göra lite nytta här hemma, innan kl blir 14...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback