RSS 2.0

godmorgon

idag är jag trött, trött, trött.
Elicia har legat och hostat fram till kl 1 i natt... var lite jobbigt faktiskt..

nåväl igår så var vi ju hos Jonas och Johanna en stund... dom bjöd på mat som blev pizza och jag gav Jonas onda rygg massage...
när vi skulle gå hem så fick Elicia en glass :P kallt ute för att äta glass men det funkade :)


när vi kom hem så var det dags att göra sig klar för sängen och bada och sånt :P
Elicia gjorde en sak som gjorde mig lite arg igår... hon fick glass tidigare innan vi gick till Jonas och Johanna... och bara för att hon inte ville ha mer så stod hon och slog med skeden i glassen så det skvätte över tv, kontroller och henne själv.. sen stod hon och doppade handen i den och smörjde in sina armar... så tog bara vatten och torkade bort det på henne och därför fick hon bada när vi kom hem... så jag fick tvätta håret på henne...
sen har hon som jag skrev tidigare legat och hostat och skrikit om vart annat... när hon väl somnade så var det självklart dessa grannar man har som inte kan vara tysta... elefantflock har jag ovanför mig... grrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback