RSS 2.0

gunga!!!!

Anlände till förskolan kl 9 idag. Sedan blev det ner på stan. Handlade snus och sedan till Sarah. Var inte så mycket att göra idag. Gick sedan förbi coop innan jag gick till förskolan för att hämta Elicia. Sedan upp till Leo för att gå ut med honom. Elicia fick gunga lite och sedan gick vi in. Satte igång filmen herbie åt Elicia och satte mig och spelade lite på Facebook. När jag och Elicia varit där i ca 30 minuter kom Jonas och Johanna hem. När vi sedan skulle gå hem blev det gunga igen och åka kana. :) Sedan hem fixa käk. Äta, Elicia fick sedan tvätta sig och sedan borsta tänder och sedan ner i säng. Vi sjöng några pågår hon kan och sedan somnade hon. Nu sitter jag och kollar på min stora kärlek på 6an. Men känner att jag börjar bli trött. Sängen kanske? Mjo, bra val. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback