RSS 2.0

herregud

idag har jag haft mycket att göra känns det som... försov mig först och främst... kom till dagis 20 över nio och elicia börjar ju egenligen kl 9. men vad gör man... sånt som helt klart händer. när jag kom till sarah sen så snackade vi om deras resa till paris :) dom hade haft ungefär 25 grader i lördags... grymt fuskigt :P jag vill också ha varmt och skönt med sol och bara värme och slippa overaller och allt där till :P sedan var jag och handlade för att efter det hämta Elicia som inte hade ätit så bra idag... konstigt... hon har bara vräkt i sig nu när vi kommit hem... :) mellisen gick i fort... nu kl 16 började jag tvätta också... pågrund av att de inte har ställt in det maskinella på sommartid... den går fortfarande på vintertid... så har tvättstugan mellan 16-20 istället för 17-21. men det e rätt okay. då har jag en timme över till annat ikväll :) tror ändå att jag kommer vara klar till 19 tiden kanske... :) förhoppningsvis iaf :) Elicia sitter och kollar på den otroliga vandringen.. :) den har jag bara sett 4 gånger sedan jag fick hem den :) men hon gillar den antagligen för att det e hundar och en katt med :) nej, nu ska jag faktiskt ta och städa Elicias rum för det ser ut som ett bombnedslag... hör av mig senare :) hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback