RSS 2.0

hundvakt

igår blev jag hundvakt för Jonas och Johanna åkte in till sjukhuset... dock gick det inge vidare för mig med leo... hmm, var ute och elicia är ju liksm tvungen att följa med... kan ju inte lämna henne inne i lägenheten själv... det gick bra till en början... men just när vi är på väg att gå in så börjar leo hoppa mot mig... jag tycker inte om att trycka ner honom i marken, men jag har ju liksom inget val... han är ju stor och jag måste ju få honom att lugna ner sig...

nåja, natten var ju inte heller någon succe direkt... fick lov att gå ut med leo kl 1 i natt för att sedan kunna gå hem för att elicia skulle få sova... hon totalvägrade verkligen att sova... hon somnade en liten stund max 10 minuter i sängen här... men vaknade lika fort igen... varför vet jag inte... tror ju inte att det handlar om att hon inte är trygg... men något var det iaf.. så när vi kommit hem och jag bytt blöja och lagt henne i sin säng så sov hon direkt... jag la mig och sov jag med...

vaknade tidigt och knallade ner till hsb kontoret för att hämta ett papper som jag var tvungen att ha för att söka om bostadsbidrag igen... det pappret har jag lagt någonstans hemma på ett bra ställe så jag inte hittade det... sedan förbi för att gå ut med Leo som faktiskt gick riktigt bra... sedan ner till stan och fixa de jag skulle... gick förbi sarah och just då kom dhl leveransen så fixade det medan sarah myste med elicia :)

sedan hem till leo igen.. nu sitter vi här och har för en stund sedan varit ute med leo... alltså det funkar inte att gå ut med honom samtidigt som elicia är med.. helt galet... men jonas skulle komma hem idag... kanske johanna med beroende på vad läkaren säger.. :) bjuder på en bild på leo som jag lånat från Johanna... hoppas det är okay tjejen... eftersom jag sitter vid din dator :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback