RSS 2.0

jahaja... telefonintervju, tvätta och fixat

Vaknade när mobilens larm började tjuta imorse. Upp och fixa Elicia och frukost. Kvart över 8 ringer de från ett Lagerlöf jag sökt och ville fråga några frågor. Jaja tänkte ja, det tar nog inte så lång tid. När jag lagt på är kl tio i 9 och Elicia börjar nio. Klädde på henne overall och började gå mot förskolan. Ringde när jag var på väg. Hon anländer till förskolan 20 över 9 och då är de på väg ut på gården med barnen. :) Varit hos Sarah under dagen. Hämtade Elicia, ner på stan igen. Köpte jord och alvedonsuppar till skruttan och nässpray till Johanna. Lämnade det till henne. Knalla hem. Kl 16 dags att tvätta igen. Tvättade alla sängkläder. Laga mat, Elicia ner i badet. Tycker jag har varit duktig idag. Ne, nu ska här sovas. Natti natti. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback