RSS 2.0

Måndag å Tisdag

Måndag:
vaknade tidigt och gjorde frukost till Elicia som blev corn flakes och fil :) hon åt inte upp allt, men en hel del. gjorde henne klar och gjorde mig själv klar... sedan började vi gå till förskolan.
efter det knallade jag ner till stan och höll Maria på George sällskap en stund innan jag gick iväg till Sarah.

Knallade iväg och hämtade Elicia kl 14 och sedan hem... Började städa lite smått, eftersom jag har bestämt att jag ska stå för påskmiddag på lördag :)
sedan kom robban förbi och vi satt och snackade och Elicia busade som vanligt :)
han stack iväg i samma veva som Monica kom vid 20 över 4...

Sedan gick vi ner till stan och gjorde de ärenden jag och Monica hade :)
Blev även en stund i lekparken vid hamnen :) Elicia verkligen älskar den lekparken.
När vi handlat och även ätit på Ugglans grillen så klev Monica på bussen hem och jag och Elicia gick hem till oss... Blev en massa lek och bad tajm innan Elicia började klia sig i ögonen och jag la henne... men tyvärr så har hon haft en värdelös natt...

Tisdag: Eftersom Elicia vaknat och somnat hela tiden under natten så vaknade jag vid halv 10 och även hon... jag ringde förskolan och sa att vi stannar hemma idag pågrund av dålig nattsömn. Men att hon kommer imorn...
Jag och Elicia åt frukost, kollade på tv... hon var helt fast i barnkanalen så jag passade på att läsa i boken jag läser, nu e jag ju helt fast i den... Män som hatar kvinnor läser jag ju... dock har jag halva boken kvar att läsa innan den e slut och det e dags för nästa bok i trilogin :)

vi åt lunch och nu så sitter Elicia i badet för att hon ville bada... Jag passade på att skriva här nu... Kommer med mer senare ikväll...


Du Maria som hade kommenterat förra inlägget... DU är så feg som inte ens vågar lämna ut mailadress för konfrontation... nåväl... du tycker inte hennes val av frukost den dagen ses som lunch också?? för det första vet du inte hur min dotter äter och för det andra har du INGA tider när hon åt... så tycker du helt och hållet ska hålla käften och ha dina jävla kommentarer för dig själv...
och om du nu måste öppna käften så lämna åtminstone en mailadress... FEGIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bebis som är på headern, och en väldigt fin dikt :)

2011-04-23 @ 08:35:31
URL: http://hsptjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback