RSS 2.0

Massa bus hela dagen :P

idag vaknade lilltösen halv 6... mycket pigg jag var då?? NEJ, inte direkt... men gick upp och lekte lite i hennes rum och sedan ville hon ha frukost så det blev det..
sedan blev det tv en stund efter frukosten...

när lunchen var uppäten som blev makaroner och korv så gick vi faktiskt båda och la oss, men jag la mig och läste, försökte sova men det gick inte... så boken fick vara mitt nöje under tiden eftersom jag redan hade gjort de jag skulle...

när hon vaknat så blev de massa bus och vid 15 tiden knallade vi ner till stan eftersom jag skulle handla hem lite saker... men först gick förbi sarah och marie i präntaren :P
sen så ringde jag minna och frågade vad hon gjorde. tänkte att jag lika gärna kunde handla på vägen hem och besöka minna och barna eftersom jag sagt det sist jag var där :) hihi

så det blev kaffe och bus för barna. :) elicia fick även kolla på space buddies, men hon slutade kolla efter ett tag..

vid 19 tiden rörde vi på oss och gick förbi lidl och köpte det jag behövde hem, mjölk och fil som går åt som sjutton här hemma :)
snackade även med han som satt i kassan :P hmm, borde nog ta reda på vad grabben heter :P men känns dumt att fråga ju :P

nu ligger Elicia iaf i säng och jag sitter här.. men ska faktiskt röra mig till tvn och kolla vad som e på skitkanalerna jag har ;)
annars blir det film eller spel en stund :P sedan fortsätta läsa och faktiskt sova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback