RSS 2.0

sååååå trött i kroppen

Egentligen orkar jag inte skriva om dagen men gör det ändå. Kom upp ur sängen tidigt i morse. Elicia kom till dagis. Jag har varit hos Sarah och hjälpt till med dekoration idag. Tagit emot kunder och lagt in paket i dhl systemet. När jag hämtade Elicia sedan så gick vi hem. Både jag och Elicia tog oss ett bad med mycket skum. Sedan laga mat och sedan kolla lite tv och nu ligger skrutt och sover. Ska faktiskt ta mig an sängen nu med. Lägga mig och fortsätta läsa män som hatar kvinnor. Sedan sova tidigt. Pöss och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Z

Hej!! Just love ur blog!! Men du, förr skrev du ofta att. Du var med din kompis minna men Inge sånt längre. Why?

2011-04-08 @ 06:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback