RSS 2.0

tidig morgon

Elicia väckte mig halv 7 imorse och ville ha ny blöja. Sen somnade hon om. Halv 10 väckte hon mig sen. Blev frukost och sedan ner till stan. Var in till Sarah och hälsa på. Sedan förbi lidl på vägen hem. På tal om lidl. Mycket större men nu går man ju nästan vilse där inne. ;) När vi kom hem var det dags för lunch. Så fixade det. Kollade på tv sen tyckte jag att Elicia skulle sova en stund. Men det tyckte inte hon. Johanna ringde och tyckte vi kunde komma över på fika och kolla in barnvagnen. Skitssnygg är den tycker jag. Käkade där och kollade sedan på Shrek innan vi gick hem. Elicia ville självklart gunga. Så gjorde det innan vi knallade hemåt. När vi kom hem gjorde Elicia sig klar för sängen. Hon hämtade ny blöja. Hämtade sin pyjamas. Sa mamma kom. Så när blöjan var bytt och pyjamasen på. Tog hon min hand och sa komma. Följde med henne in i badrummet. Hon klättrade upp på toastolen och ville ha tandborsten. Borstade hennes tänder. När hon var klar gick hon in och la sig i sin säng. UTAN PROTESTER! Imponerande. Har själv kollat på weddingplaner och nu ligger jag i sängen. Mina katter sover här inne dom med. Hoppis vid mina fötter. Leah på sin favoritplats som är på en kartong med en filt på. Putte vet jag inte ens vart han är just nu. Han brukar antingen ligga i sängen, på köksbordet eller på byrån i Elicias rum. Nåja, nu ska jag sova. Nattinatt Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback