RSS 2.0

trevlig eftermiddag

marcus kom hit och efter en stund så knallade vi ner till stan...
pantade lite flaskor, innan de blir för mycket pant... handlade lite och sedan gick vi ner till lekparken så elicia fick leka lite... marcus åkte kana med henne, hon gungade och några minuter efter 2 ringde Robban och sa att han skulle duscha och sedan ta sig till strängnäs... :)

vi knallade upp till präntaren eftersom det blåste så himla kallt... :) satt inne på nancys och snackade lite med Thomas...
vid halv 4 så mötte vi Robban vid Rogge och gick till bageriet som ligger där vid Rogge... blev en bulle och kaffe till mig... fast bullen åt typ Elicia upp... :P var riktigt trevligt... :)
Elicia var dock väldigt busig och Marcus blev rätt trött eftersom han sprang efter henne :)

nu är vi iaf hemma och har precis ätit middag... elicia åt inte så mycket, men hon har ju ätit en massa annat idag så det kanske inte är så konstigt...
hon kollar på bilar med marcus och snart är det dags för henne att bada och sedan göra sig klar för sängen..

hör av mig senare...
ni som har mitt nr, messa inte, för jag kan inte svara... mitt comviq kompis gick ut i torsdags och nu är även mina pengar slut... kan inte fylla på förrän på onsdag.. så innan dess vet ni varför jag inte svarar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback