RSS 2.0

underbart med SOOOOL :)

när jag vaknade imorse var det inte direkt sol, men det var ändå skönt ute :) träffade på en av mina grannar... hon är pensionär och verkligen hur underbar som helst. :) så stod och pratade med henne i ungefär 10 minuter innan vi fortsatte till förskolan... dessa 10 minuter blev 10 minuter försent. men det spelar ingen roll. man vill ju inte vara otrevlig mot sina gulliga grannar :) när jag kom ner till stan så satte jag mig utanför Sarahs butik och väntade på henne.. hon kom strax efter sen gick vi till coop en snabbis :) eftersom hon är där tidigare nu så kan man sitta och snacka en stund innan man måste öppna butiken... när jag hade varit ute med skylten så hade blomleveransen kommit och jag tycker det är riktigt kul och hjälpa till att plocka upp blommorna :) tror Sarah har märkt det :P hihi sedan kom även dhl med 13 paket... :P mer till mig att göra... har ju fått in snittsen på det nu... kollade även lite jobb som jag skickade iväg anmälan på undertiden som Sarah var iväg en snabbis :) så får se om jag snart får ett jobb... jag försöker ju iaf få ett jobb, men samtidigt så mår jag ju mycket bättre om jag har något att göra på dagarna... :) när jag sedan knallade iväg för att hämta Elicia så var det riktigt varmt ute :) fick lov att bära på jackan.. tur att jag är lite smart och hade tagit med Elicias jacka till dagis imorse så hon slapp overallen :) när jag hämtat henne så gick vi ner till Sarah för att hälsa på och jag passade på att låna toan :P hihi, man får ju inte vara dum heller... ;) sedan började vi gå hemåt.. men kom bara till bankomaten vid systemet.. för där träffade jag på Robban som jag träffade på, på krogen när jag var barnledig sist. Han är ju riktigt trevlig att snacka med så den här gången såg vi till att byta nr så vi kan ta en fika i helgen :) hoppas vädret håller i sig bara :) han hade även sin hund med sig.. tror det är en golden retriver :) riktigt fin och Elicia ville byta sin gosedjurshund mot den riktigt hunden :P var även och snackade med Danne, han som äger krogen jag går till när jag har möjlighet :) Han är också riktigt trevlig... och han gillar ju Elicia med :) han säger att han är pappa, hihi, kul att man kan skoja om en sådan sak... hur det skulle gå till om han nu skulle vara pappa vet jag inte, för han tog över krogen och jag lärde känna honom efter att Elicia var född... :P var även förbi lidl och kollade lite... snackade även med killen som jobbade där idag :) vet inte vad han heter... hmm, dags att kanske lära mig det också :) eftersom jag handlar där väldigt ofta.. Nåja, vi har ätit mellis och jag har fyllt i papper som ska till kommun och till försäkringskassan :) lämnas in imorn... Hör kanske av mig senare.. Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback