RSS 2.0

ännu en lååång dag = fast denna blev längre..

vaknade vid 4 tiden i morse, vet inte varför.. men insåg att jag låg i mitten av dubbelsängen och det var lite obekvämt (kanske därför jag vakna) och när jag skulle lägga mig rätt så gick de inge vidare.. det låg någon i vägen :P
lilla tösen hade vaknat troligen och kommit in och lagt sig hos mig :) sötisen där.. så la täcke över henne och somnade om...
sedan vaknade hon vid halv 6... WTF!!
nåja, bara att gå upp.. satt och kollade lite på tv och sedan hör hon den klassiska bilen som hon känner igen såååå väl och ut på balkongen skulle hon :P

sedan blev det iaf frukost och ännu mer tv och jag har ju följt flyg 29 saknas på barnkanalen under sommaren :P
töntigt?? nja, verkar faktiskt vara en bra serie.. men jobbigt att den är översatt till svenskt tal :(
är nog bättre på engelska :P

tiden rullade på och det blev dags för lunch.. Sedan somnade Elicia en stund.. skönt, fick jag en timmes powernap ;) kan faktiskt vara grymt skönt ibland..
kollade kontot och insåg att jag hade fått barnbidraget.. så vi knallade ner på stan..
först snackade jag med en granne och kom in på kaffe och grejer.. så nu ÄGER jag en kaffebryggare för han hade en över... Tack kära granne :)

när vi kommit nästan ner till Burges blommor så såg jag att Anna satt ute (elicias gamla fröken på förskolan) så stannade och snackade lite med henne... kollade min mobil när vi gick förbi Burges och såg att Monica hade ringt.. hmm, skickade ett mess och bad henne ringa upp..

gick till Sarah för att hämta en Dhl kartong och snackade lite.. :)
sedan förbi Ninos och sedan in på lidl och handla lite frukt och grönt och pyttipanna, var sååå trött på pasta och köttbullar eller korv.. :P
sedan gick vi även ner till minigolfbanan för att träffa Lina, sedan hem..
När jag ändå var hos Sarah så skickade jag iväg blommor... Vilket personen ifråga blev väldigt glad över att få.. De var från Elicia i första hand men även från mig...

Nu på kvällen har vi ätit, Elicia har badat och nu ligger hon och sover... hon somnade efter några vändor fram och tillbaka till sängen ;) men det funkar iaf :P

tog några kort på regnbågen från mig balkong också :)
Men lägger bara ut den bästa ;)

lyckades tillochmed få med en kråka ;) hehe
bra fotat??


åh, om drygt en timme blir det The Killing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback