RSS 2.0

dimma

jag ser knappt till andra sidan gatan, helt sjukt... nåja, Elicia sover fortfarande.. dagen igår blev väl för lång för skruttan :P
men ska snart in och väcka henne och se till att vi kommer iväg ;)
men först ska det ätas frukost...

nu hör jag små steg som kom in till vardagsrummet ;) Hon är vaken... :P

frågade henne nu om hon hade sovit gott och hon sa ja :)

nåja, vi ska ut i detta förbannade väder om 30 min ungefär.. så ska nog sluta skriva nu ;)

men hör av mig senare
PÖSS

Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Jaa hon är så fin!! :) Jaha okej, ja rida islandshäst är också roligt, det gjorde jag mer när jag var yngre, nu rider jag mest "de vanliga" hästarna:) Ja, det tycker jag du ska försöka med ;)



Åh, vad gulligt att höra små steg och sen kom hon :D Förresten så övningskör jag till skolan på morgonarna och imorse såg man knappt en meter framför bilen på grund av all tjock dimma!

2011-08-24 @ 22:23:30
URL: http://selmas.blogg.se/
Postat av: SELMA

SVAR: Ja, haha! Jag har aldrig kört på vintern än, med snö och sånt så det ska bli lite annorlunda att göra det senare i år!

Ja, det tycker jag du ska, håret blir i alla fall att kännas jättebra av det :D

2011-08-25 @ 17:15:31
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback