RSS 2.0

en lååång dag

idag blev en lång dag...
Elicia väckte mig redan halv 7... morr, var inte så väldigt pigg då, men men, säger hon till så ska jag bara upp...
så blev frukost och tv.. vid kvart över 9 så knallade vi ner till stan var tvungen att köpa nya blöjor :P tur att jag hade 50 kr kvar :P
sedan hade jag lovat Elicia att vi skulle gå förbi förskolan påväg till Monica :)

så var på förskolan i nästan 1½ timme... hon börjar ju på stora barnens avdelning nu på måndag så tyckte det var bra att veta vilka tider hon skulle gå, vad som behövdes dit i klädväg osv.. :) och hon får ju nya fröknar så tyckte det var lika bra att hon fick träffa dom också :) så hon ritade lite och lekte med en liten pojke som följde med in för att visa Elicia runt lite :)

när vi varit där så knallade vi hem till Monica och kollade på film och busade en massa...
när Monica skulle gå till kyrkan för KU så knallade vi hem...
det var faktiskt en bra dag... dock väldigt låååång..
så nu blir det lite slapp för mig och försöka bli frisk ordentligt...
febern är borta, förkylningen halvt borta.. bara den förbannade hostan kvar... :( men det är väl som förra gången.. hostade i nästan 2 veckor efter förkylning och feber var borta..
tur att jag inte är sjuk så ofta..

Elicia somnade av sig själv för nästan 2 timmar sedan :) skönt ju.. behövde inte följa henne till sängen 170000 ggr. :P


här kommer lite bilder (ingen från idag)

fredags :)

i will be popular ;)

efter bad och snart dags för sängen :)
 
skadade sig på min säng på morgonen i måndags :(
  
roliga grimaser ;o)

så här såg de ut igår (tisdag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback