RSS 2.0

farbror <3

börjar med att säga att dagen igår var helt bra och att Elicia är så duktig på förskolan..
så vad hände igår då...
dagen var som den brukar vara faktiskt..
var ner till sarah och umgicks med henne och Andreas i butiken..
hjälpte till och tog några kunder..

fick skjuts av Chrille till Förskolan för att hämta Elicia.. :) han e ju bara helt underbar den killen :)

efter de så gick vi hem till Jonas och Johanna på kaffe... käkade där och knallade hem för att tvätta och insåg att jag inte ens hade en maskin med tvätt... då känns de onödigt att tvätta... så blev lite film och mys i soffan... var iväg till macken och handlade en mjölk...
Elicia somnade i vagnen och när vi kom hem efter de så var de bara att lägga henne.. :P snacka om att hon var trött..
vid 21 tiden tror jag de var så ringde min farbror från Danmark och sa att han kommer upp imorn (fredag) och att han ville träffas då för han skulle till Strängnäs :)
herregud det e ju helt underbart vad bra det känns liksom... vi sågs senast vid min pappas begravning :( och det e några år sedan... så han har inte träffat Elicia live :)

bilder tagna under onsdagen

jag har inget emot spindlar... här är min spindels nät denna dimmiga dag
 
glad tjej på väg till förskolan :)

rönnbär

så idag då...
träffade Minna vid skolan och vi gick upp till förskolan med tjejerna våra :)
sedan hem till Minna efter att ha väntat 30 min innan vi lämnade tjejerna :P var 30 minuter för tidiga nämligen och dricka kaffe och bara ta det lugnt..
kl 13.30 gick jag på ett informationsmöte om jobb/praktik på af och tyckte inte direkt att det var givande.. men aja, Elicia tyckte nog om att vara på förskolan 1 timme extra iaf ;)
hehe...

när jag hämtat henne så gick vi förbi Sarah, sedan lidl och hem... vi har ätit mini pizza och ätit glass till efterrätt och Elicia sitter nu i badet efter att ha kladdat glass över nästan hela sig ;) hehe
snart dags för saga och sömn för lilla tösen... :)


Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Jag har vart där och tagit 6 stycken olika blodprover. Jag kan ha någon sjukdom i lederna så dom var tvugna att testa en massa.

Haha, ja det är nog sant :) Fast jag har aldrig vart på någon BB avdelning. Gick allt bra när Elicia föddes, hon var frisk och så ?:)

2011-08-25 @ 18:55:58
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback