RSS 2.0

freeeedag

idag är de fredag  vilket skulle ha betytt sovmorgon eftersom Elicia är hemma på fredagar.. Men nej... självklart skulle Elicia vakna tidigt som sjutton halv 6... men men, hon kom in till mig och myste i ca 1 timme innan hon gjorde något bus med någon av katterna som klöste henne på axeln..
jag förstår inte varför hon inte ger sig efter dessa gånger katterna har sagt ifrån...

nåja, vi har ätit frukost och kollar på tv just nu..
och mitt internet på telefon funkar inte... Morr.. har ju pengar på mobilen och det e gratis att surfa för mig.. men då ska det vara nå krångel.. :P

så dagens planer är att träffa min farbror  och även äta lunch hos min faster :) får se vad dagen mer har att bjuda på men det vore ju underbart bra om jag kunde komma iväg och storhandla idag..

morgondagens planer : Skansen!!! så vill någon träffa mig så får ni komma dit ;)
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Agneta

farbror = Roger eller Dan??

2011-08-26 @ 10:04:13
URL: http://elvineagneta.blogg.se/
Postat av: SELMA

SVAR: Jaha okej, men det är tur att det finns mjölkersättning och allt sånt då :) Jaha, men det blev ju en bra jukllapp för er :D Haha!

2011-08-26 @ 21:30:24
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback