RSS 2.0

Lilla Missan

igår blev jag kattvakt till Monicas och deras katt... Lilla Missan
De skulle iväg till Leksand så jag passar kissen :)

så jag och Elicia tog oss en längre promenad igår... så förbi katten och ge mat och kolla vart hon var... hon är ju en liten fegis ;) för nya människor... hon är inte så van med vare sig mig eller Elicia.. men jag såg henne iaf... försökte locka fram henne, men det gick inte..

efter det så gick vi upp till Danne och Ullis för de hade glömt att lägga ner lite saker som Elicia hade haft med sig till dom i helgen.. :)
Elicia hade även tjatat om Anton (deras son) så då fick hon leka lite med honom, äta glass och dricka saft :)
jag fick kaffe...
när vi varit där i drygt två timmar ungefär så skulle Ullis ändå till affären så vi fick skjuts..

när vi väl kommit hem så åt vi mat och sedan gick vi ut ett tag...


Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Haha ja, visst är han lik en? Jag börjar fundera på om han är en korsning mellan katt och fladdermus ;)

okej,vad kul, katter är så gosiga! :)

2011-08-13 @ 16:08:35
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback